Vad är ditt nästa steg inom marknadsföring?
2020-talets marknadsföring drivs av data, kundförståelse och optimering. På IHM finner du verktygen som krävs för att möta utvecklingen - oavsett om du vill lära dig grunderna eller växla upp din martech-satsning.
Populära utbildningar ➤
Strategisk marknadsföring
Företagsekonomi
Praktisk affärsutveckling
Implementera hållbara processer
Rätt innehåll till rätt målgrupp
Skapa friktionsfri marknadsföring
Analys av digitala beteenden för datadrivna beslut
Omvandla data till värdefulla insikter
YH-utbildning inkl LIA/praktik
Bygg starka kundrelationer
Skapa meningsfull marknadsföring
Kort YH-kurs på distans
Blogg ➤
Ta del av nya tankar, koncept och idéer från vårt bloggflöde.
Kunskap ➤
Låt dig inspireras med tips och kunskap för att vässa din förståelse för marknadsföring.
Kan du detta om digital marknadsföring?
Behovet av digital kompetens är stort. Ofta efterfrågar man det mesta, och gärna personer med lång erfarenhet. Men har du kunskap inom följande områden blir du snabbt attraktiv på arbetsmarknaden.
Så når du medvetna kunder
De är kunderna som är lika intresserade av företaget bakom produkten som produkten i sig, de är kunderna som kritiskt granskar varje köp de gör och det är kunderna ditt företag måste förhålla sig till.
Event och webinar ➤
Här tipsar vi om kostnadsfria events, lektioner och webinar inom marknadsföring.
Webinar: MarCom Trends 2022
En webinarserie med Ricki Rebecka Petrini för dig som är intresserad av marknadsföringens föränderliga landskap oavsett om du är ny inom fältet eller en rutinerad kommunikatör.
Webinar: Förstå affärsmodellens fem komponenter
Vilka faktorer är det egentligen som påverkar lönsamheten? Ta del av det uppskattade webinaret där Michael Engström, lärare på utbildningen Business Management, går igenom affärsmodellens fem komponenter.
Mer inspiration?
Vilket mer ämne i den affärsmässiga kedjan vill du bli expert på?
