Företagens affär flyttas alltmer till det digitala. För att kunna fatta korrekta strategiska beslut som ger önskad effekt och leder till ökad försäljning ställs nu högre krav på kunskap inom digital analys. Denna kurs på 3 dagar ger dig praktisk kunskap i webbanalys och mätning - bl a får du lära dig att bemästra mätverktyget Google Analytics av våra certifierade specialister. Du lär dig att sätta digitala mål utifrån affärsmålen, hur du utvärderar marknadsföringen och säkerställer maximal effekt. Du får även det senaste inom verktyg och teknik för att kunna optimera företagets digitala närvaro.
Huvudnavigering
Stäng meny-
Alla utbildningar
-
Yrkeshögskola
- Kurser
-
Marknadsekonom
Termin 1Termin 2 och 3 (välj bland)Termin 4
-
Företag
-
Inspiration
I fokus
Inspiration för dig som ständigt är på jakt efter ny kunskap. Ta del av nya tankar och idéer och låt dig inspireras av andra.
- Om IHM