ÖKA DITT FÖRETAGS LÖNSAMHET I AFFÄRER MED OFFENTLIG SEKTOR
Public Bid Manager är en unik utbildning framtagen i samarbete med Mercell Commerce, det marknadsledande kunskapsföretaget inom offentlig upphandling.
Utbildningen ger en helhetssyn på hur du utvecklar strategi, organisation och konkreta verktyg för framgångsrika affärer med offentlig sektor. Du får en djupgående förståelse för produktlivscykelkurva, lönsamhetsanalys och proaktiva och långsiktiga försäljningsmetoder. Projektarbete görs under professionell handledning.
MÅLGRUPP
Utbildningen Public Bid Manager riktar sig till projekt- eller verksamhetsansvariga som arbetar i ett stort eller medelstort företag som har offentlig sektor som en del av sin kundbas.
FÖRKUNSKAPER
Eftergymnasial utbildning och minst 5 års arbetslivserfarenhet. Lång praktisk erfarenhet kan kompensera teoretiska meriter.
EXAMINATION
Programmet examineras genom ett individuellt affärsprojekt som presenteras både muntligt och skriftlig.