I huvudet på din kund

https://www.ihm.se/globalassets/.old-new/webinar/bild_kalender.jpg

Kontakta oss gärna, vi guidar dig rätt

Boka tid i kalendern när det passar dig.

Vi ringer upp dig på den tid du bokar och tillsammans tittar vi på dina mål och behov för att identifiera vilken utbildning som skulle ta dig och ditt företag till nästa nivå. 

Se lediga telefontider nu
https://www.ihm.se/globalassets/kampanjer/i-huvudet-pa-din-kund/rad4_1.jpg

Erik Modigs väg till att förstå kommunikationen

Sex av hans tavlor hänger på Stockholms handelshögskola, men det är inte konsten som gör att Erik Modig hyllas av Sveriges marknadschefer. Det är hans påverkansmodell - en modell som fångar upp alla kundens möjliga köplägen, en modell endast en modig forskare skulle våga sig på att skapa.

Läs intervjun med Erik Modig och mer om påverkansmodellen
https://www.ihm.se/globalassets/utbildningar/management/mia-flygring2.png

Den oundvikliga utvecklingen

Fokus på kundresan, från första intryck av en produkt till fullfört köp är ingen övergående trend. En djup förståelse för kunden och dess behov håller istället på att fogas in som den viktigaste grundstenen för företagens själva existens.

Läs hela intervjun med Mia Flygring