Hoppa till innehåll

I huvudet på din kund

image
image

Erik Modigs väg till att förstå kommunikationen

Sex av hans tavlor hänger på Stockholms handelshögskola, men det är inte konsten som gör att Erik Modig hyllas av Sveriges marknadschefer. Det är hans påverkansmodell - en modell som fångar upp alla kundens möjliga köplägen, en modell endast en modig forskare skulle våga sig på att skapa.

image

Den oundvikliga utvecklingen

Fokus på kundresan, från första intryck av en produkt till fullfört köp är ingen övergående trend. En djup förståelse för kunden och dess behov håller istället på att fogas in som den viktigaste grundstenen för företagens själva existens.

Intressarad av att lära dig mer?

Growth & Marketing Strategy

Program
14 tillfällen  |  Deltid / Parallellt med jobb

Sales & Marketing Management

Program
14 tillfällen  |  Deltid / Parallellt med jobb

Marknadsekonom DIHM

Program
4 x 16 tillfällen  |  Deltid / Parallellt med jobb