Get digital, or die trying

Hej vänner, sorry för dålig uppdatering på sistonde men jag passade på och att ladda batterierna rejält under påsken för att orka allt roligt som ligger framför mig nu under våren.

Härom dagen lämnades boken in och bilden ni ser är det färdiga omslaget för boken. Stort tack till er som gav input till vilket omslag vi skulle gå på, det betydde massor! Är otroligt hedrad att vi har fått så fina omdömen från bland annat Per Schlingman, Maria Rankka och Lars Friberg och en längre intervju kring boken hittar ni på Dagens Media och ni får gärna gilla bokens fanpage på Facebook för de senaste uppdateringarna.

Nästa bloggpost så tänkte jag faktiskt ta och göra en Q&A som ni kan va med och påverka. Vilka digitala utmaningar eller funderingar har ni? Vad finns det som du skulle vilja ha svar på kring digitalisering eller digital marknadsföring? Ingen fråga är för liten och ingen fråga är för dum.

Kommentera gärna här nedan eller maila mig på arash [at] vivamedia [dot] se så sammanställer jag era frågor med svar när jag fått in lite att jobba med. Det här blir ett roligt och nyttigt sätt för mig att skapa interaktion med er läsare så jag hoppas på många digitala frågor från er, och jag hoppas ni får nytta av mina svar!

Med vänliga hälsningar

Arash