Huvudnavigering
Stäng meny-
Utbildningar
Vad vill du läsa?
Populärt just nu
- Företag
- I fokus
- Om IHM
- Kontakt
Vi matchar IHM:s utbildningsalternativ med din kompetensnivå
Öppna dörrarna till en innovativ affärskultur med fem grundläggande tips från innovationsexperten Magnus Penkar.
"Det är hundra grejer som tagit mig dit jag är, främst min viljestyrka och min kreativitet, det är det som gjort att jag lyckats, men det som underlättade starten på min riktiga resa är IHM."
"När hela Sverige i stora delar stängde ner och många blev av med sina jobb, så fick jag ett nytt jobb. Vilket kändes konstigt och är något som jag är oerhört tacksam för idag"
"Invention är att komma fram till en idé, men att ta idén och omvandla den så att man får tillbaka ett värde, det är innovation. Den största delen av innovation är därmed inte att komma på idén, utan att implementera den, så att man får ut det här värdet."
"Mina drivkrafter kommer ifrån att skapa möjligheter för andra, jag tycker det är jätteviktigt att bidra till positiv samhällsnytta"
Som Sveriges starkaste aktör inom företagsutbildningar har vi verktygen som kan skapa reell förflyttning - på individnivå, avdelningsnivå och organisationsnivå
IHM FöretagsutvecklingFler och fler företag satsar på bredare utbildningsinsatser för att i ett gemensamt projekt förflytta kompetensnivån för hela avdelningar eller organisationen i stort. En fördel med IHM:s erfarenhet kring företagstutbildning är skolans förmåga att anpassa insatserna efter kundens specifika behov - något Sveriges största bygg- och järnhandelskedja Bolist dragit nytta av.
Med IHM som partner får ledare och medarbetare rätt förutsättningar att tillsammans skapa ett konkurrenskraftigt företag med förmåga till förflyttning. Kontakta någon av oss idag för mer information.
Roll: Affärsutvecklare, Göteborg
Telefon: +46 705 18 96 42
E-post: charlotta.jelkeby@ihm.se
Roll: Affärsutvecklare, Stockholm
Telefon: +46 730 43 74 76
E-post: johan.walkendorff@ihm.se
Vår expertis sträcker sig från utveckling av enmansbolag till internationella koncerner - och allt där i mellan. Vilket ämne i den affärsmässiga kedjan vill du bli expert på?