Hoppa till innehåll

Ecom: Konverteringsoptimering

Dagens digitala kunder genererar floder av data och företag som inte lyckas ta hand om datan kommer bli omsprungna av konkurrenter. Konverteringsoptimering innebär att man lyfter ut och analyserar den värdefulla datan kunden lämnar efter sig online - för att sedan optimera kundresan och skapa tillväxt baserad på fakta istället för på gissningar.

Fakta

Vår pedagogik

Genom en studieteknik som är en mix av praktiska övningar, föreläsningar och gruppdiskussioner får du praktisk och fördjupad kunskap inom processen för att praktiskt arbeta med konverteringsoptimering. Under 3 heldagar (2+1) kombinerar vi beteendepsykologi, data och experiment så att ni efter kursen att får med er verktygen och metoder för att praktiskt arbeta med Konverteringsoptimering på webbplatser.

Anpassa ditt köp

Se priser som:
Summa:
18.900 kr
Moms:
(exkl. moms)

Utbildningens pris kan komma att förändras i nästa steg beroende på eventuella rabatter eller tillkommande anmälningsavgifter.