Hoppa till innehåll

Ecom: Konverteringsoptimering- Nu på distans!

Dagens digitala kunder genererar floder av data och företag som inte lyckas ta hand om datan kommer bli omsprungna av konkurrenter. Konverteringsoptimering innebär att man lyfter ut och analyserar den värdefulla datan kunden lämnar efter sig online - för att sedan optimera kundresan och skapa tillväxt baserad på fakta istället för på gissningar.

Fakta

Utbildningsstart

  • DISTANS: 4-5 november + 15 december

Omfattning

3 heldagar

Utbildningens omfattning är 3 heldagar uppdelat i 2 + 1 dagar.

Heldagar: 09:00-16:30


Avgift

18 900 kr exkl. moms

23 625 kr inkl. moms

Lunch och fika ingår i avgiften.


Vår pedagogik

Genom en studieteknik som är en mix av praktiska övningar, föreläsningar och gruppdiskussioner får du praktisk och fördjupad kunskap inom processen för att praktiskt arbeta med konverteringsoptimering. Under 3 heldagar (2+1) kombinerar vi beteendepsykologi, data och experiment så att ni efter kursen att får med er verktygen och metoder för att praktiskt arbeta med Konverteringsoptimering på webbplatser.

Anpassa ditt köp

Se priser som:
Summa:
18.900 kr
Moms:
(exkl. moms)

Utbildningens pris kan komma att förändras i nästa steg beroende på eventuella rabatter eller tillkommande anmälningsavgifter.

Lägg i varukorgen Lägg i varukorgen
;