För dig som vill kunna fatta korrekta strategiska beslut
Kraven på kunskap i digital analys ökar. Att ha förståelse för och kunna ta beslut baserat på data bli allt viktigare för fler funktioner och medarbetare. Kursen är för dig som jobbar inom marknadsföring, försäljning eller annan befattning med resultatansvar oavsett om du är egenföretagare eller arbetar inom en stor organisation.
Förkunskaper
Deltagare bör ha grundläggande kunskaper i digital marknadsföring motsvarande IHM Digital Marketing. För att maximera investeringen så ser vi gärna att ni har tillgång till er organisations Google Analytics-konto. För er som ej har tillgång till ett eget konto finns demokonto från Google att använda. Gör testet här för att se hur långt du har kommit i det digitala arbetet.
Paketpris Digital Marketing och fördjupning Goals & Analytics
Köper du båda kurserna vid ett och samma tillfälle får du rabatt. Ditt pris blir då 37.620 kr exkl. moms för båda (ord. Pris 41.800 kr).
Handledare Petter Nyberg berättar om varför du ska gå utbildningen Goals and Analytics
Hur funkar det att läsa på distans?
Precis som i klassrum får du:
- En nära kontakt med lärare och andra deltagare genom mindre grupper
- Möta personer i samma situation som dig själv och dela erfarenheter och utmaningar
- En teknik anpassad för diskussioner i smågrupper, interaktion med läraren och en klassrumsupplevelse genom skärmen