Hoppa till innehåll
hero1

Connect with your customers

Ny säljutbildning i höst

Kunderna har gjort 60-90% av sin kundresa innan de väljer att ta kontakt med en säljare. Dessutom tycker 75% av kunderna att säljaren inte tillför speciellt mycket i ett säljmöte. Det är hög tid att tänka om...

Hur ska du som säljare säkerställa att du finns på kundens näthinna och faktiskt blir vald när det är dags att köpa?

Hur gör du för att addera mervärde när:

  • 80% av B2B-leads kommer via LinkedIn.
  • 53% av köparna tycker det är bättre att gå online och göra sin research än att prata med en säljare
  • 75% av B2B-kunderna går till sociala medier för att lära sig mer om leverantörerna
  • 90% av kunder svarar inte på kalla samtal längre…

Bli först med att ta del av innehåll och upplägg i höstens nya säljutbildning

Utbildningen vänder sig till dig som vill bli bättre på att påverka den bestämda, icke speciellt lojala kunden i ett säljmöte men även innan mötet

Du får bland annat lära dig: 

  • Hur du kan förpåverka kunder innan ett möte
    Hur du skapar intresse hos din målgrupp på LinkedIn och andra plattformar
  • Hur du bygger minne kring dig själv och ditt varumärke
  • Hur du driver fram önskvärda beteenden hos dina kunder

Fyll i formuläret så skickar vi mer information när utbildningen släpps:

Intresseanmälan ny säljutbildning