Kundtillfredsställelse

Enligt Sverigestudien 2013 är ”kundtillfredsställelse” den dominerande värderingen på arbetsplatser i USA, England, Finland och Frankrike. I Sverige hamnar den på 55:e plats. Överst på listan i Sverige hamnar istället ”kostnadsjakt”. På IHM är vi angelägna om att svenska företag inte tappar bort kunderna i jakten på effektiviseringar.

Utveckling och effekt i fokus

På våra affärs- och marknadsutbildningar träffas människor som vill utveckla sin förmåga att leda och styra framgångsrika organisationer. Vi utgår alltid från verkligheten, den självklara källan för dig som vill utmana och förändra på riktigt. Välkommen att kontakta oss så guidar vi dig vidare:

Personlig rådgivning

Vi vägleder dig gärna vid ett personligt möte eller per telefon 0200-24 00 24. Tillsammans kan vi titta närmare på dina/företagets förutsättningar, behov, utmaningar och mål för att tillsammans identifiera den utbildning som passar bäst. Boka rådgivning här!

Informationsmöte eller prova-på

Ett bra sätt att få en överblick över de möjligheter till kompetensutveckling som vi kan erbjuda är att gå på ett informationsmöte. Vet du redan vilken utbildning du är mest intresserad av ger en prova-på lektion dig och dina kollegor ett bra tillfälle att känna på nivå och innehåll. 

Aktiviteter i Stockholm>>
Aktiviteter i Göteborg>>
Aktiviteter i Malmö/Helsingborg>>

Behovsanalys på plats hos er

Vi erbjuder utbildning i många olika former för att i samarbete med våra kunder erbjuda de åtgärder som ger bäst effekt. Vilka affärsmässiga utmaningar står ditt företag inför och vad har ni för framtidsvisioner? Låt oss diskutera detta vidare på plats hos er - anmäl intresse här!

Lästips!

Kunde måste vara i fokus - inte på 55:e plats! - Dag Andersson
Strängt talat #3 - Håkan Sträng

 

Till toppen av sidan Till topp