Hoppa till innehåll

Mål och analys, check - Här kommer nya möjligheter!

Du som har studerat Goals and Analytics hos oss vet redan hur viktigt det är med automatiserade processer och att optimera sin konvertering. Nu har du möjligheten att dyka och lära dig mer om just de två ämnena – till ett bra pris.
Till våren lanserar vi två helt nya utbildningar: Marketing Automation och Ecom: Konverteringsoptimering. Nu erbjuder vi dig som har studerat Goals and Analytics hos oss möjligheten att gå dessa utbildningar till ett lite bättre pris. Som f.d. IHM:are får du 15% rabatt på båda kurserna fram till den 31 december.

Använda koden: “FORTSÄTT-15” vid utcheckning för att nyttja ditt erbjudande.

Har du frågor eller funderingar kontakta Lisa Widén 031-3352012 eller mejla lisa.widen@ihm.se

image

Ny utbildning! Marketing Automation (4 dagar)

På kort tid har Marketing Automation blivit en av de viktigare strategierna för att länka samman arbete inom CRM, digitala kanaler och affärsmål. På utbildingen lär du dig hur du identifierar var i kundresan olika datadrivna kampanjer kan aktiveras, hur du identifierar datapunkter, kopplar kundresan till Martech, strukturerar content och exekverar datadrivna kampanjer med mjukvara för Marketing Automation i centrum.

image

Ny utbildning! Ecom Konverteringsoptimering (3 dagar)

Dagens digitala kunder genererar floder av data och företag som inte lyckas ta hand om datan kommer bli omsprungna av konkurrenter. Konverteringsoptimering innebär att man lyfter ut och analyserar den värdefulla datan kunden lämnar efter sig online - för att sedan optimera kundresan och skapa tillväxt baserad på fakta istället för på gissningar.

Kontaktuppgifter till Lisa Widén

Roll: Rådgivare

Telefon: 031 3352012