När du är med på en provlektion får du en tydlig bild av innehållet i utbildningen, du får möjlighet att ställa frågor, du får träffa en av handledarna på just den utbildningen och du får sannolikt lära dig något du inte redan visste. Vad är du nyfiken på?
Häng med när läraren Calle Peyron pratar ”Tillbaka på jobbet efter IHM” med de tidigare deltagarna Marcus Samuelsson, Nordic Marketing Manager på Dustin Group, och Anna Kvicker, Marketing Manager på Lundahl Transformers. Följ med i chatten och utmana med dina frågor.
Utbildningen fokuserar på hur du får varumärken att växa i en värld som präglas av digitalisering. Du får verktyg för hur du utvecklar en varumärkesstrategi som bidrar till långsiktig och lönsam tillväxt och som hjälper företaget att övervinna utmaningarna i en affärsvärld i förändring.
När: 16 april klockan 12.00- 13.00
Var: Online
Pris: Kostnadsfritt
Hur kommer det sig att vissa företag blir mer framgångsrika än andra trots att de agerar på samma marknad, mot samma kunder med ungefär samma förutsättningar?
Vad fokuserar de som lyckas bäst på? Hur ser de på affären? Var med på en provlektion och hitta kopplingen mellan marknadsföring, ekonomi, organisation och ledarskap.
När: 28 april 11.30
Pris: Kostnadsfritt
Var: Online
Alla affärsval kräver ett kapitalbehov. Men hur mycket pengar binder ett affärsval och hur kan du argumentera för att visa på den ekonomiska effekten? Finansiärerna bedömer företagets verksamhet utifrån den bild som den ekonomiska redovisningen ger. För att övertyga finansiärerna om att din satsning ger effekt, behöver du kunna beskriva den i ekonomiska termer.
När: 6:e maj klockan 12.00 - 13.00
Pris: Kostnadsfritt
Var: Online
Att leda verksamheter är långt ifrån bara budget, tidplaner och organisationsscheman.
Det handlar främst om att leda människor som ska nå gemensamma mål.
Hur påverkar ditt agerande andras beteende? Hur påverkas du av din omgivning? Väkommen på webinar för att veta mer!
När: 4:e maj februari 11.30-12.30
Var: Online
Pris: Kostnadsfritt
Hur påverkar ditt agerande projektets resultat och vilka vanliga fallgropar ska man undvika? Välkommen att lyssna till hur du bäst jobbar med dessa frågeställningar
När: 29:e april klockan 11.30
Var: Online
Pris: Kostnadsfritt
Sälj- och marknadsavdelningar som jobbar i silos får allt svårare att nå sina mål. Frågan är hur man bygger en effektiv och väl synkad marknads- och säljorganisation som fungerar i praktiken?
När: 5e maj kl. 16.00
Var: Online
Pris: Kostnadsfritt
Att ha nyckelkunder som är långsiktiga och lönsamma är en avgörande framgångsfaktor i affärsutvecklingsarbetet för många företag inom B2B. Men vad krävs för att nå dit? Är alla kunder lika viktiga? Delta i denna provlektion och se om detta är något du vill jobba vidare inom.
När: 28:e april klockan 11.30 - 12.30
Var: Online
Pris: Kostnadsfritt
Prata med våra rådgivare - de har lång erfarenhet av att guida personer och företag till vilken utbildning som bidar till att nå uppsatta mål.
Vi vägleder dig gärna via telefon. Tillsammans kan vi titta närmare på dina personliga förutsättningar och mål för att identifiera den utbildning som passar dina egna och ditt företags behov.