Hur driver du dina kunder till köp mer effektivt?

Kundens köpmönster förändras, kanalerna blir fler och marknadsföringen alltmer komplex. En framgångsfaktor för att lyckas är att riva silos och istället skapa en väl synkad sälj- och marknadsorganisation, smarketing. En annan faktor är att på djupet förstå hur vi med rätt kommunikation kan påverka kunden under köpresans olika skeenden.

Välkommen till IHM och möt Riki Dackén, som ger ett smakprov ur vår nya utbildning IHM Sales and Marketing Management. Riki kommer att gå igenom hur påverkan ska utformas för att ge bästa effekt.

Varmt Välkommen!

Har du frågor kontakta gärna: alexsandra [dot] hedstrom [at] ihm [dot] se (Alexsandra Hedström) tel. 08-657 00 06

 

När
16 januari 2019 16:00 - 17:30
Var
IHM Business School, Warfvinges väg 39, Stockholm.
Avgift
Kostnadsfritt

Relevant och intressant

Till toppen av sidan Till topp