KAM - lönsamma samarbeten som stärker konkurrenskraften

KAM handlar om hur kund och leverantör tillsammans skapar nya affärer. Affärer som de inte skulle ha gjort var och en för sig i en traditionell marknadsrelation.

Är nyckelkundsbearbetning en avgörande framgångsfaktor i affärsutvecklingsarbetet för ditt företag? Strävar ni efter att etablera långsiktiga relationer med ”rätt” kunder och att utveckla samarbetet så att båda parter når framgång?

Sveriges mest framgångsrika företag vet att omvärlden förändras allt snabbare, många internationella framgångar växer fram i samverkan med nyckelkunderna. KAM leder till partnerskap med rätt kunder och förstärker konkurrenskraft och lönsamhet på morgondagens marknad.

Välkommen till en inspirationsföreläsning med Hans Lindholm, som har mångårig erfarenhet som säljare, KAM, Försäljningschef och VD från flera branscher inom stora internationella bolag som Electrolux, Esselte, Canon och Siemens. Detta kompletteras av erfarenhet från egna bolag, inom handel på 80-talet, IT på 90-talet och de senaste tio åren med konsultuppdrag som lärare, handledare, mentor, rådgivare och styrelseledamot. Hans har varit verksam på IHM sedan år 2000.

Läs mer om IHM Key Account Management

Har du frågor? Kontakta Elisabet Ek, tel. 040-601 23 08       

När
4 april 2014 08:30 - 10:00
Var
IHM Business School, Västergatan 33, Malmö.
Avgift
Kostnadsfritt

Relevant och intressant

Till toppen av sidan Till topp