Content Marketing Case: Hur förvaltar du en bra historia?

Nästan alla företag jobbar idag på något sätt med content marketing i syfte att öka försäljningen, bygga relationer och varumärke. Swedish Content Agencies och IHM Business School bjuder in till ett seminarium om en framgångsrik contentsatsning hos The Barn tillsammans med byrån Glory Days.

Case: The Barn och byrån Glory Days: Hur förvaltar du en bra historia? 

Föreläsare: Marcus Martinsson, The Barn och Oscar Johansson, Glory Days

I oktober 2013 slog restaurangen The Barn upp portarna på Kyrkogatan 11 i Göteborg för första gången. När allt väl var på plats, med inredning från en gammal lada som grund var det dags att börja sprida ordet om The Barn, berätta om deras historia och förklara tanken bakom konceptet med hjälp engagerande innehåll. Och hur gör man det på bästa sätt? Jo, med content marketing, förstås!

The Barn har sedan starten öppnat ytterligare två enheter och även en systerkrog i form av Teaterkällaren. Även denna bygger på en historia som gästerna vill ta del av innan, under och efter sitt besök. 

Marcus Martinsson från The Barn och Oscar Johansson på byrån Glory Days berättar sin historia. 

Registrering och fika från kl. 14.45, start 15.00, slut senast 17. Swedish Content Agencies och IHM hälsar dig varmt välkommen! Seminariet är kostnadsfritt.

När
18 oktober 2017 15:00 - 17:00
Var
IHM Business School, Fabriksgatan 25, Gårda.
Avgift
Kostnadsfritt

Relevant och intressant

Till toppen av sidan Till topp