Business Management - helhetsyn på en framgångsrik affärsverksamhet

En affärsmodell är en teoretisk beskrivning av hur ett företag är tänkt att fungera. För att få modellen att fungera i praktiken och skapa lönsamhet krävs balans mellan de olika delarna.

Vad menar vi med en fungerande affärsmodell och vilka är framgångsfaktorerna? Och hur hänger affärsmodellen ihop med marknadsföringen?

Välkommen att få ett smakprov ur IHM Business Management - utbildningen som ger helhetssyn på en framgångsrik affärsverksamhet. Under ledning av Marie Asserlind får du testa vår pedagogik och hjälp att reda ut begreppen.

IHM Business Management kan läsas som fristående certifikat men utgör även termin 1 i diplomutbildningen Marknadsekonom DIHM.

Marie Asserlind är civilekonom med en bakgrund inom strategisk och taktisk marknadsföring av snabbrörliga konsumentvaror i handeln från både producent- och distributörsledet. Idag driver Marie företaget OnScore AB som verkar inom två affärsområden; utbildning och konsultverksamhet med specialisering på varumärkesutveckling och marknadsstrategier.

Vi bjuder på lätt lunch.

Har du frågor? Kontakta jenny [dot] widen [at] ihm [dot] se (Jenny Widén) tel: 031-335 20 04

Varmt välkommen!

När
7 april 2014 11:30 - 13:00
Var
IHM Business School, Fabriksgatan 23-25, Gårda.
Avgift
Kostnadsfritt

Relevant och intressant

Till toppen av sidan Till topp