Utveckla varumärket på produktnivå

Vilka möjligheter finns att utveckla varumärket på produktnivå? Vilka är riskerna?

Välkommen till en lunchföreläsning med Charlotta Sahlin, som ger dig inblick i vad utbildningen IHM Strategisk Marknadsföring innehåller och hur den kan bidra till din framgång som marknadsförare.

Charlotta Sahlin, har arbetat som produktchef, marknadschef, konsult, styrelseordförande och driver nu eget företag. Hon kommer att dela med sig av erfarenheter från FMC (dagligvaruhandeln), sällanköpsvaror (bilbranschen), B2B (IT och plast/kemi) och upplevelseindustrin (resor).  

IHM Strategisk Marknadsföring är en certifikatutbildning på en termin som kan läsas fristående eller som del i examen Marknadsekonom DIHM. 

Har du frågor? Kontakta jenny [dot] widen [at] ihm [dot] se (Jenny Widén), tel. 031-335 20 04

Vi bjuder på lätt lunch.

När
28 mars 2014 11:30 - 13:00
Var
IHM Business School, Fabriksgatan 23-25, Gårda.
Avgift
Kostnadsfritt

Relevant och intressant

Till toppen av sidan Till topp